logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۵
[ شناسه خبر : ۴۱۳۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

مردم با آمارگیران همکاری کنند

مردم-با-آمارگیران-همکاری-کنند
امام جمعه ماهنشان گفت: پایه هر برنامه‌ریزی آمار است و هرچه اطلاعات دقیق‌تر باشد برنامه‌ریزی صحیح اتخاذ خواهد شد و از مردم مخصوصاً کشاورزان درخواست دارم با آمارگیران همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های امروز نماز جمعه ماهنشان گفت: ارزش نماز جمعه نصر و حضور آگاهانه مردم و بیانات مقام معظم رهبری بیش از هزاران موشک بر قلب دشمنان اثر گذاشت‌.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مقاومت فرد محور نبوده و با شهادت رهبر و فرماندهان از بین نخواهد رفت، ادامه داد: بلکه با شهادت آن‌ها قوت و قدرت خواهد گرفت.

امام جمعه ماهنشان گریزی به سفر رئیس مجلس به بیروت زد و ابراز کرد: این رفتار شهادت‌طلبانه نشان از حمایت قاطع ایران از مقاومت است و حرکت رئیس مجلس برای روایت کردن شجاعت ایرانیان بهترین سمبل است. 

وی با تاکید بر اینکه اقدام تاریخی رهبر انقلاب برای اتحاد و همدلی همیشه لازم بوده، بیان کرد: تفرقه و اختلاف همیشه و در هیچ زمانی مورد قبول نیست دشمن و بعد از شهادت شهید رئیسی امید به تفرقه بین ملت و دولت دارد. 

علی‌اکبری تصریح کرد: گفتمان مقاومت در ایران، سوریه، عراق، یمن، لبنان و فلسطین به گونه‌ای است که توانسته است معادلات حاکم بر منطقه غرب آسیا را به نفع مصالح عمومی امت اسلامی دگرگون کند.

وی با بیان اینکه اکنون دشمن در سایه مقاومت به دنبال حفظ موجودیت خویش است، خاطرنشان کرد: این گفتمان از باورهای دینی نشأت گرفته و هرگز ضعیف نشده و با قوت و اقتدار پیش خواهد رفت.

 امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه محصولات ماهنشان از جمله ماهی و زردآلو در شهرستان تولید و حتی بسته‌بندی می‌شوند ولی به نام شهرستان و استان دیگری صادر می‌شود، یادآورشد: دلیل این امر نبود کد qr است.

وی تصریح کرد: فضای رسانه‌ای و سایت‌های رسمی دولت حتی در سطح استان توجهی به محصولات تولیدی شهرستان ندارند و کوچک‌ترین اشاره‌ای هم به آن نمی‌شود.

علی‌اکبری ابراز کرد: مسئولان اراده‌ای بر جذب سرمایه‌گذار حتی سرمایه‌گذاران داخلی اعم از بنیاد علوی و مستضعفان و غیره را هم ندارند تا این مواد معدنی فناوری و صادر شود.

 وی ضمن گرامیداشت روز برنامه‌ریزی، گفت: پایه هر برنامه‌ریزی آمار است و هرچه آمار دقیق‌تر باشد برنامه‌ریزی و تصمیمات دقیق اتخاذ خواهد شد.

امام جمعه ماهنشان افزود: با توجه به زمان و فصل آمار از مردم مخصوصاً کشاورزان درخواست دارم با آمارگیران همکاری لازم را داشته باشند تا آماری و  برنامه‌ریزی صحیحی صورت گیرد.

 وی تشریح کرد: هفته گذشته در تریبون مقدس نماز جمعه رفع مشکل شرکت کالسمین و رفع موانع تولید این شرکت را داشتیم که اداره برق به جای مساعدت دوباره اقدام به تهدید قطع برق و کشیدن اجرائیه داشته است.

علی‌اکبری ادامه داد: بار دیگر از مسئولان استانی می‌خواهم تا مشکل این شرکت تولیدی را رفع کرده و گامی در اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم بوده تحقق پیدا کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹